Lingo! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Zita Verheijen - WaarBenJij.nu Lingo! - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Zita Verheijen - WaarBenJij.nu

Lingo!

Door: Zita

Blijf op de hoogte en volg Zita

08 Oktober 2011 | Guatemala, Guatemala-stad

Heb ik eindelijk - na 3,5 maand - uitgevonden hoe ik mijn bestemming op de bijgevoegde kaart kan opgeven, ´tudududuu, staat niet op de kaart.´!

Monterico (Guatemala) dus, een klein dorpje met vrijwel niets maar gelukkig wel een hostel (Johnny´s place) waar we vooral onze tijd besteden aan niets doen, in de zon liggen, lekker eten en fruitdrankjes dirnken, fietsje huren en vervolgens in een hangmat liggen (Manon dan, want daar ben ik veel te beweeglijk voor en dan val ik er uit). Goed. Aangezien ik nu bezig ben/probeer te zijn met mijn laatste bezigheid voor Villa Ticca (het maken van het contract voor Mara) en Manon in de tussentijd met haar Picca typcursus het voor elkaar heeft gekregen om een heel verhaal op haar weblog te plaatsen, laat ik het nu even bij dit: manonolthof.reismee.nl.

Enjoy! X

• 09 Oktober 2011 - 09:10

JacQ:

...dat heb je goed geregeld!

big hug xx

• 16 Oktober 2011 - 20:35

Everien:

lekker makkelijk het werk aan anderen overlaten, haha, groot gelijk hoor.
    Ik ben weer thuis helaas! heb erg genoten van mijn reis maar wil zeker terug!
    Geniet van alles, want voor je het weet is het voorbij.
    Liefs en knuffels
    Everien

• 19 Oktober 2011 - 18:48

Ton V K:

klinkt relaxed ! geniet ze, gr x Antonio

• 22 Oktober 2011 - 18:55

Jeannet De Jong:

Ha Zita,
    Ik heb net je verhalen van de afgelopen maand gelezen. Toch jammer dat het bij Villa Ticca gelopen is. Maar goed om te lezen dat je toch een alternatief gevonden hebt en nu samen met Manon in Guatamala bent. Geniet ervan de komende maanden!
    Liefs